FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Migration Concerns Under Green Card for Denmark

Post Reply Post Reply Page  <123> 4,539 Forum Members
Author
JJ View Drop Down
Newbie
Newbie

Online Status: Offline
  Quote JJ Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Migration Concerns Under Green Card for Denmark
    Posted: 26 May 2010 at 5:20am
google -> best country to live.
result -> denmark.

ok, i will drink a lassy and then apply for green card.
Back to Top
Heidi aka Fuzzy View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Nationality: US Citizen
  Quote Heidi aka Fuzzy Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26 May 2010 at 11:07am
Best place to live if you're Danish.

Not so great to live if you don't speak the language or have a skill which is rare and highly in demand.

For the OP and her qualifications, there are many other more obvious choices.
Accepting donations to the Make Heidi Leave DK fund. PM me for info on how to help!

Disclaimer: this pokes fun at the tired universally used "If you don't like it, why don't you leave?" meme.
Back to Top
JJ View Drop Down
Newbie
Newbie

Quote JJ Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27 May 2010 at 3:27am
of course.
i was just trying to depict the decission making process.

you are asking the OP to think. that is too much.

Back to Top
Heidi aka Fuzzy View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Nationality: US Citizen
  Quote Heidi aka Fuzzy Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27 May 2010 at 10:43am
Ah, I see!

Sadly, I think that happens all too often and then people move someplace where they really are not welcome or encouraged.

Hopefully some of the comments in this board itself may start counterbalancing that!
Accepting donations to the Make Heidi Leave DK fund. PM me for info on how to help!

Disclaimer: this pokes fun at the tired universally used "If you don't like it, why don't you leave?" meme.
Back to Top
sangeetamohindra View Drop Down
Newbie
Newbie

Nationality: Indian
  Quote sangeetamohindra Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27 May 2010 at 2:25pm

Hej Enhver er af Ny Delhi Give udtryk for , Jeg har netop vendte hen til 33 år sidste måned og hurtigt anvender ( i en ugens gang ) nemlig Dansk Grøn card ind under den sikker liste livsstilling nemlig Jeg er aktuelle Overskrift den Afdeling i Merchandising og handlende nemlig " afdeling Bestyrer " nemlig London baseret firma's Import rapport kontor i Give udtryk for. JEG ville gerne kende omkring den opgave udsigter nemlig en professional på mode Garment kø i Danmark udtrykkeligt i Kvinder holde sig nemlig Jeg har en samlet beløb på slut 11 år erfaring heri afsnit og Jeg er landbrug Lærer Grad ( litteratur af den universitet hvilke er ligeledes Listet i Prima 400 universiteter i den jord ). Nemlig så er talende omkring Sig , Manipulation , Helbred omhu professioner er i flere anfordring i Danmark men er en Mode professional JEG ligeledes hørt at Danmark er ligeledes en Mode hub i Nordisk lande og mig indeværende kompagni er ligeledes leverer hen til få i klienter der husband er en Sand landbrug professional men han har netop indtrådte en Microsoft noteret Teknikere plan af den Computer Indlede i anskreven. Hvor omkring hans chancer indtil den opgave er optaget ( selv om han vil sidde inde med en Microsoft Attestering uden har en erfaring i realiteten ). Hans Alder er 36 år og han har gennemstegt Højere sekundær , Hans Engelsk Sprogkundskaber er artig. Lede tanken hen på noget artig attest sætte kurs efter sig nemlig bedre employability. Jeg har sig ringe datter hvem er netop fem og halv år forhenværende og indstudering i Lag Forudbetalt (Pre Skole ).

Behage afgøre omkring den dansk skole og general timer i lærer i hverdage. Er der hvilken som helst Engelsk medium skoler der hvor vi kunne blive optagelse nemlig sig. Hvor meget vil være den tuition feesMost betydelig er den Give udtryk for samfundet , Er der hvilken som helst Give udtryk for eller Punjabi samfundet der hvor vi kunne nyde sand få samling på. Hvor meget vil være den nulevende de påløbne udgifter per måned , abonnementsafgift , som kan ombyttes priser , og hvad omkring den gennemsnit løn i mig ager eller sikkert i mig husband's ager ligeledes. JEG kende København vil være den højst de påløbne udgifter op fra hvilken som helst by i Jutland afgøre mig forstad steder i nærheden København hvorfra vi kunne uden sammenligning rejse hen til vor respektiv arbejde. JEG mene Jeg har anmodede en meget men tro mig hvorfor i alverden Jeg har anmodede er enhver angå hvem nogen sinde er tænker hen til migræne hen til en anden landskab. Behage levere golfbane der hvor nogen sinde er possible.

Tak forud

Sangeeta Mohindra

Afdeling Bestyrer

Import Rapport Kontor

Gurgaon

Delhi NCR

Sangeeta Mohindra
Branch Manager
Import Liaison Office
Gurgaon, Delhi NCR
India
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.56a [Free Express Edition]
Copyright ©2001-2009 Web Wiz

This page was generated in 0.078 seconds.

FiD Forum

703 have participated.Thank you!
Survey shows interesting results, which we will make public end September via the
Worktrotter Website
This week's most active members:

Share On Facebook